Skip to content

Sunt pe Bitbucket!

2 September 2011

Am decis ca de acum încolo să îmi mut posturile tehnice pe alt blog. Mă gândisem la asta de mai demult dar, cum nici aici nu prea am timp să scriu, mă gândeam că nu e momentul să am grijă de două bloguri. Dar tot citind despre cum toată lumea se apucă de website-uri statice și șmecherii de genul ăsta, m-am gândit că e o ocazie bună să mă familiarizez cu niște tool-uri din ecosistemul Python, mi-am luat inima în dinți și am deschis http://vladris.bitbucket.org. Deocamdată pentru exercițiu, site-ul fiind un pet-project. Totuși, am de gând să mă țin de cuvânt și să pun acolo chestiile tehnice ca să nu zăpăcesc cititorii mei mai puțin tehnici aici și ca să țin tot conținutul din domeniu într-un singur loc.

Așa că dacă vă interesează, vă aștept pe bitbucket. Încă în versiunea Alpha, fără tags, RSS feed, comments și altele, dar când am timp mă voi ocupa de asta. Idei am.

Dacă nu vă interesează, perfect. Nu voi mai scrie din astea pe aici, rămâne blog 100% personal.

From → code complete

Leave a Comment

Leave a Reply

