Skip to content
Tags

Femei…

9 September 2011

Am tot văzut următorea chestie pe Facebook, postată de o grămadă de domnișoare și doamne:

Se spune ca baietii sunt mai tari ca fetele! Oh ….te rog!Pot ei sa tina un copil in burta pentru 9 luni? Pot sa faca mancare,curat,si sa vorbeasca si la telefon in acelasi timp? Pot sa isi arda fruntea, urechea,fata cu placa de intins parul fara sa se planga?Pot sa mearga pe tocuri de 12cm o zi intreaga?Pot sa planga toata seara si ziua sa para ok?Sa stiti, femeile sunt neajutorate doar pana cand li se usuca unghiile date cu oja! Pune asta pe peretele tau daca esti mandra ca esti femeie !!

Și a început să mă enerveze. Așa că analiză pe text:

Se spune ca baietii sunt mai tari ca fetele! Oh ….te rog!

“Oh …te rog!”. Mda.

Pot ei sa tina un copil in burta pentru 9 luni?

Nu, nu pot. Asta cred că e singura chestie din tot mesajul ăsta care ar avea ceva sens. Atât doar că eu știu mai mult despre asta decât toate tipele la care am văzut chestia asta postată pe Facebook. Pentru că eu am fost lângă soția mea toate cele 9 luni și știu prin ce a trecut dar am văzut asta scrisă doar de tipe care nu au avut încă copil. Deci da. Uite o analogie: Lucrez în domeniul IT. Știi ce complicat e să fii antreprenor, să creezi din nimic un start-up care să crească în câțiva ani și să ajungă să valoreze milioane de dolari? Nu? Nici eu. Dar scrie asta pe zidul tău dacă lucrezi în domeniul IT. Suntem cei mai tari! Măcar faceți un copil acolo înainte să începeți să vă plângeți ce greu e. Spor!

Pot sa faca mancare,curat,si sa vorbeasca si la telefon in acelasi timp?

Of doamne, multi-tasking-ul ăsta. Să vorbești la telefon în același timp? Incredibil. Mai ales dacă luăm în considerare adâncimea discuțiilor de la telefon, gen “Tu fată, ai văzut-o pe Maricica ce rochie purta aseară?”. Greu, greu. Recunosc. Multă simpatie.

Pot sa isi arda fruntea, urechea,fata cu placa de intins parul fara sa se planga?

WTF? :)))) Adică de ce naiba aș face chestia asta și dacă tot aș face-o, de ce naiba m-aș lăuda că nu plâng? Bine, și eu când mă bărbieresc, câteodată mă tai. Și îmi curge sânge. OMG! Și nu plâng! Nu plâng!

Pot sa mearga pe tocuri de 12cm o zi intreaga?

De ce să mergi pe tocuri de 12cm o zi întreagă? Te simți scundă? Aici chiar mi se pare că bărbații stau mai bine. Pe bărbați îi complexează doar faptul că au penisul mic, nu înâlțimea și nici faptul că au părul ne-întins. Și ca să compeseze își cumpără o mașină mare. Lejer. Fără să se chinuie o zi întreagă pe tocuri de 12cm. Pentru că, sincer, NU NE PASĂ ce înălțime aveți, fie X, fie X+12. Așa că dacă tot v-o faceți singure, măcar nu vă lăudați cu asta.

Pot sa planga toata seara si ziua sa para ok?

PMS much?

Sa stiti, femeile sunt neajutorate doar pana cand li se usuca unghiile date cu oja!

Atât!

Pune asta pe peretele tau daca esti mandra ca esti femeie !!

O da. Trebuiau trei semne de exclamare nu două după asta. Și, cel puțin la postul ăsta, nu sunt misogin deloc. Atât doar că mi-ar fi rușine, ca femeie, să mă mândresc cu chestiile astea. Adică să fim serioși, sunteți frumoase, harnice, empatice… atâtea plusuri și voi sunteți mândre că puteți bârfi la telefon în timp ce dați cu mătura și că vă automutilați fără să plângeți? Serios?

From → rant

One Comment
  1. Ileana permalink

    Super tare reply-ul la chestia asta de FB! Mai bine spus de atât, nu cred ca se putea! Anyway, cred ca fetele, dragutele,care posteaza chestia asta, sunt nişte pitipoance fără vindecare🙂 M- ai binedispus!

Leave a Reply

