Skip to content
Tags

Netflix

20 September 2011

M-am dezabonat de la Netflix. În momentul în care au crescut prețurile. Ieri am mai primit un mail de la ei cu explicații că ce și cum și că acum vor fi Netflix și Qwikster și că mă roagă să come back și bla bla bla…

Eu am văzut scumpirea de preț în felul următor – hei, cum ar fi să îți oferim aceleași servicii la preț dublu? Și da, nu ar fi o avere, dar pur și simplu nu mi-a convenit. Pentru că, să recunoaștem, Netflix e cam nașpa. Cel puțin pentru mine și soție. Explic și de ce.

Pentru că sunt puține filme pe care le-aș comanda prin poștă și pentru care aș aștepta 2-3 zile. Asta nu e vina lor, e vina Hollywood-ului. Dar de obicei când vrem să ne uităm la un film, vrem să ne uităm ACUM – acum cât Ada doarme și eu nu am de lucru și soția nu are de lucru, o fereastră mică de timp. Nu peste 3 zile. Cred că în tot timpul cât am fost abonați, am comandat ceva de genul un DVD la două luni. Pentru că pe când ajungea nu mai aveam timp/chef să ne uităm, și îl țineam degeaba până venea din nou momentul. Dar măcar am văzut câteva filme.

Pe de altă parte, serviciul lor de streaming este extrem de convenabil, atât doar că filmele pe care le poți vedea instant sunt incredibil de proaste. Genul de filme la care te uiți de plictiseală, nu de cât de interesante sunt.

Cu toate astea, abonamentul fiind ieftin, am zis că de ce nu. Mai un DVD la două luni, mai niște tâmpenii instant și să zicem că meritau banii. Când, deodată, preț dublu. Păi stai puțin. Explicația era că dacă ești genul care comandă DVD-uri, rămâi doar cu DVD-uri; dacă ești genul care se uită instant, rămâi cu streaming. Doar că la cât de des mă uit la DVD-uri nu merită banii. Și la cât de proastă e selecția instant, iar nu merită banii. Combinate parcă meritau dar așa nu. În niciun caz.

Așa că mișcarea lor strategică le-a adus o grămadă de dezabonați și mai nou un stock slide mare. Și poate CEO-ul lor să îmi trimită câte mail-uri vrea cu explicații, până nu o să aibă o selecție de filme decentă de văzut pe net, nici nu mă gândesc. Și nu cred că se va întâmpla foarte curând.

Vedeți și aici: http://theoatmeal.com/comics/netflix

From → rant

One Comment
  1. “scumpirea” de la netflix a fost un mod mai elegant de a spune: nu vrem sa mai umblam cu dvd-uri. multa lume s-a atacat insa in principiu au reusit sa faca ce au vrut. partea proasta e ca nu au o selectie foarte ‘fresh’ la streaming si daca nu fac ceva repede in directia asta vor tranzitiona din mainstream in obscuritate. am zis🙂

Leave a Reply

