Skip to content
Tags

Două filme

2 November 2011

Că mă tot plângeam că nu am mai văzut un film bun de mult timp.

Zburând peste Atlantic am văzut Limitless, despre un scriitor ratat care dă de niște pastile care îl fac genial. Ajunge multimilionar, are necazuri cu interlopii… Un fel de thriller cu faze comice. Mi-a plăcut mult.

Apoi ajuns acasă am prins la HBO Megamind. Filmul e de anul trecut dar nu apucasem să-l văd. E animație dar e incredibil de amuzant. Despre un evil mastermind care reușește să omoare super-eroul cu care se lupta din copilărie. Apoi îi pare rău că a făcut-o. Am râs în hohote și eu și soția.

From → movies

2 Comments
  1. super tare Megamind. Probabil una din cele mai tari animatii.
    Daca l-ai vazut, ia zi: “What’s the difference between a villain and a super villain?”

  2. vladr permalink

    PRESENTATION!

Leave a Reply

