Skip to content

Jet Lag

2 November 2011

Groaznic cu jet lag-ul ăsta. Și nu atât pentru mine personal sau pentru soție că am mai trecut prin asta și de bine de rău ne acomodam în câteva zile. Problema e cu Ada, că ea săraca nu știe să bea cafea și să se chinuie să stea trează până mai târziu ca să doarmă noapte cum trebuie. Ea doarme când i se face somnic.

Am ajuns luni pe la amiază. Soția a luat somn imediat, Ada la fel. Eu am băut o cafea și am rezistat eroic până pe la 10, pe urmă m-am trezit marți dimineața pe la 7. Perfect. Ada în schimb s-a jucat toată noaptea și soția a trebuit să o păzească. Pe urmă ziua am avut eu grijă de ea dar iară a dormit o grămadă. Noaptea trecută aceași poveste – eu am fost singurul care a dormit. Nu știu ce ne facem…

From → baby girl

Leave a Comment

Leave a Reply

