Skip to content

Frig

17 November 2011

S-a făcut foarte frig pe aici. Am înțeles că va fi o iarnă grea și se anunță ninsoare zilele viitoare. E atât de frig că îngheț tot când ies pe balcon la țigară. Și, după ce am scris postul precedent, am ieșit să fumez. Dar de data asta m-am pregătit: mi-am luat niște șosete groase în picioare, mi-am băgat tricoul în pantaloni, am luat o bluză peste tricou, o geacă peste bluză și mi-am pus în cap căciula mea de lână cu Office – nu știu de ce dar anul ăsta la Company Meeting toată divizia Office a primit căciuli de lână…

Și echipat așa am ieșit pe balcon. A fost OK. Doar că tot mi-a înghețat ceafa. Mi-aș lua un fular. Dar știu eu cum merge treaba: întâi iPad, pe urmă fular, pe urmă pălăriuță, pe urmă Prius… Mai bine nu🙂

From → personal

One Comment
  1. esti la amatori… iti trebuie ochelari cu rama groasa pt ca sa treci la profesionisti😛

Leave a Reply

