Skip to content

Black Friday

24 November 2011

Ne naturalizăm😀 Azi e Thanksgiving. Nu, nu am mâncat curcan. Dar asta pentru că nu ne-a fost poftă neapărat de curcan. În schimb eu am luat pauză de la dieta pe care o țin deja de vreo două săptămâni și soția a gătit niște vinete umplute grozave. Deci petrecem și noi Ziua Recunoștinței ca americanii – în familie, cu mâncare bună și leneveală și tot ce trebuie. Minus curcan.

Dar asta nu e mare lucru – să mânci niște curcan umplut nu e ceva supra-omenesc. E chiar ușor și plăcut. Postul ăsta care începe cu ”ne naturalizăm” nu e despre asta. E despre ce se va întâmpla mânie: mâine e Black Friday. Ce se întâmplă de Black Friday? Reduceri. Cu mici excepții, toate magazinele au niște reduceri teribile. Și toți americanii se îmbulzesc la magazine și fac cumpărături de Crăciun. La prețuri de excepție.

Țin minte când eram proaspăt ajunși în Canda că am văzut la știri cum la magazinul de poșete Coach s-a format coadă cu ore înainte să se deschidă (deci pe la 4 dimineața) și parcă s-au și luat la bătaie niște doamne. Totul ca să prindă niște poșete la reducere.

Deci de Black Friday toată lumea se îmbulzește și formează niște cozi cum formează pensionarii în România. Și spun că ne naturalizăm pentru că mâine plănuim să mergem la Alderwood Mall – ăsta fiind unul dintre cele mai mari mall-uri din zonă – să shopping și noi. Chestie pe care nu am făcut-o de niciun Black Friday de când am ajuns aici tocmai de groaza mulțimii. Pentru că am considerat că mai bine plătesc preț dublu decât să stau toată ziua la coadă și să mă calc în picioare cu lumea pentru reduceri. Dar de data asta ne luăm inima în dinți și ne băgăm. Ca americanii. Revin cu detalii despre cum a fost.

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

