Skip to content

După Black Friday

28 November 2011

Am promis că povestesc cum a fost de Black Friday. Am fost la Alderwood Mall, unul dintre cele mai mari mall-uri din zonă. A fost aglomerat dar nu chiar capătul lumii, așa cum mă așteptam. Decent.

Cu locul de parcare a fost mai greu, dar m-am descurcat. Adică parcarea e imensă, de jur împrejurul mall-ului, și plină. O grămadă de mașini se învârteau ca vulturii, șoferii așteptând să plece cineva ca să le ocupe locul. Asta am făcut și noi dar am avut noroc. În câteva minute am ochit niște babe care se urcau în mașină, am așteptat să plece și am parcat chiar la doi pași de intrare.

De cumpărat nu am cumpărat mare lucru pentru că, desigur, reduceri mari sunt doar la chestii de care nu ai nevoie. Cea mai mare realizare a fost că atât eu cât și soția am făcut upgrade la telefoane și ne-am luat iPhone. iPhoanele nu erau la reducere dar, dacă tot ajunsesem în mall și dacă tot era un magazin AT&T acolo și pentru că tocmai ni se terminau contractele de doi ani pentru telefoanele noastre vechi, am zis că de ce nu.

Așa că asta a fost Black Friday pentru noi. Cam obositor și fără mari realizări. Pentru că noi nu suntem genul care să cumpărăm ceva la reducere doar pentru că e la reducere. Anul viitor cred că stăm acasă.

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

