Skip to content

iPhone

28 November 2011

După cum ziceam, mi-am cumpărat iPhone. Super investiție. În sfârșit un browser care funcționează – pe HTC-ul meu vechi atât Internet Explorer cât și Opera mergeau ca naiba – apps pentru tot ce vrei și interfață familiară, eu fiind obișnuit cu iOS de la iPad.

Și asta mi se pare foarte amuzant, că majoritatea au început cu iPhone și ziceau că iPad e ca un iPhone doar că e mai mare și nu poți vorbi la el. Cum ar veni criticau produsul privind din perspectiva asta. Eu, în schimb, am iPad de un an jumate și abia acum mi-am luat telefon. Din punctul meu de vedere, iPhone e ca un iPad mai mic și mai portabil la care poți și vorbi! Super!

Chiar dacă prețul este puțin cam mare, consider că s-a meritat, având în vedere că acum am cel mai bun smartphone de pe piață*.

* Opiniile prezentate în acest post sunt ale mele personale și nu reprezintă în niciun fel opiniile angajatorului meu.

From → personal

2 Comments
  1. George Florentin permalink

    Serios? Chiar a trebuit sa pui steluta? :))
    Cat costa in USA Iphone 4s? In Europa este 630€ *.

    * Pretul este “la liber” si nu presupune obligativitatea semnarii unui contract cu furnizori de servicii de telefonie mobila.

  2. vladr permalink

    Un 4S cu 16GB costă $200 cu abonament pe doi ani. La ”liber” costă vreo $650.

Leave a Reply

