Skip to content

Bradul 2011

23 December 2011

În ultimii ani am avut ceva aventuri cu bradul de Crăciun. În 2008, când eram proaspăt veniți în Canada, am fost la capătul Richmond-ului la o fermă de brazi U-Cut, unde mergeai și îți alegeai bradul, îl tăiai singur și îl duceai acasă. M-am chinui jumătate de oră în frig cu fierăstrăul și încă jumătate de oră cu bradul în autobuz, că nu aveam mașină pe vremea aia.

În 2009 din nefericire nu am avut brad că eram abia sosiți în State (adică de câteva zile doar), globurile ne erau încă prin vamă… Dar am recuperat anul trecut, când am fost să luăm bradul – pe jos. Și l-am cărat vitejește în cârcă prin frig o milă. Am crezut că mă ia naiba.

Anul ăsta situația e mai bună. Având un omuleț care umblă prin toată casa, trage pe jos tot ce apucă și bagă în gură, nu ne-am mai putut lua brad natural. Am decis să luăm unul artificial și micuț, să-l putem pune undeva pe o masă să nu ajungă Ada la el. Așa că am fost după brad la Sears. Am ajuns acolo unde aveau brazii, am văzut unul micuț și drăguț expus acolo – plin de decorații, beculețe și chestii și am decis să îl luăm. Bradul normal venea doar cu beculețele, celelalte decorații erau puse doar pentru expoziție în magazin. Dar se pare că brăduțul pe care am pus noi ochii era ultimul de tipul respectiv, așa că au decis să îl dea cu totul. Deci anul ăsta am primit brad gata împodobit. Chestia e că decorațiile care le-au lăsat oamenii în brad valorează cam de două ori mai mult decât bradul. Partea amuzantă e că toate aveau etichete, dacă ne vedea cineva cărând bradul zicea că l-am furat🙂

From → true story

Leave a Comment

Leave a Reply

