Skip to content
Tags

Citit și recitit

27 December 2011

După cum spuneam și mai demult, în ultima vreme nu am mai citit atât de mult cât mi-ar fi plăcut, fiind ocupat cu multe altele. Dar tot am reușit să citesc ceva…

Am citit IT, de Stephen King – un roman super, de pe vremea când scria horror oribil, înainte să se prostească. Despre clovnul care mănâncă copii. Chiar mi-a plăcut mult. Trebuie să mai caut ceva de pe vremea aia, deși cred că am citit cam tot ce a scris. Mă bate gândul să recitesc Insomnia.

Am recitit The Hitchhikers Guide to the Galaxy. Clasic. Nu are rost să intru în amănunte. O carte care trebuie citită de orice fan SF.

Și am recitit și A Scanner Darkly de Philip K. Dick. Pentru că am revăzut recent filmul pe HBO și mi-am adus aminte ce bună a fost cartea. După părerea mea e cel mai bun roman al autorului, mult mai bun decât The Man in the High Castle care, din nu știu ce motiv, e mult mai lăudat. A Scanner Darkly e o carte tristă. Și inspirată din fapte reale. Nenea Philip a petrecut o perioadă consumând droguri cu o trupă de adolescenți care s-au defectat din cauza asta. Și a declarat că toate scenele din carte – dialogurile fără sens între oameni drogați – le-a trăit pe propria piele. Dacă tot m-am apucat de recitit, probabil voi reciti și Ubik, alt roman scris de el care mi-a plăcut mult.

Mai am pe lista de citit (adică în Kindle App) un roman de Iain M. Banks, Look to Windward, și Quicksilver de Neal Stephenson, primul roman din faimoasa trilogie The Baroque Cycle.

From → books

Leave a Comment

Leave a Reply

