Skip to content

2011 – 2012

31 December 2011

2011

E 31 decembrie aşa că a venit momentul să scriu despre 2011 şi despre 2012. Postul precedent acoperă o mare parte din 2011, pentru că majoritatea timpului l-am petrecut cu maimuţica noastră, dar ar mai fi câteva lucruri de scris.

În primul rând, ne-am mutat. Ne-am mutat din Trails of Redmond într-un apartament ceva mai central. Se pare că atât eu cât şi soţia preferăm să locuim la bloc.

Am călătorit ceva şi anul ăsta. Am fost din nou în Vancouver, la Whistler, am făcut Cascade Loop. Am visitat şi Whidbey Island, care nu se compară cu Victoria. Am fost şi în România.

Am reuşit ce mi-am propus la sfârşitul anului trecut – să fiu cel mai bun tătic ever.

Din păcate anul ăsta nu am mai trăit atât de sănătos – când dormi doar 5 ore pe noapte nu mai eşti în stare nici de sală, nici de ţinut dietă. M-am îngrăşat câteva kilograme şi mi-am cam ieşit din formă. Bine, din când în când am mai alergat pe treadmill şi vara am fost pe jos la servici (5 km dus, 5 km întors), deci nu m-am delăsat de tot. Dar se putea şi mai bine. Luna asta m-am apucat iarăşi de BJJ. Sper să recuperez în 2012.

Cu ruşine recunoscă că anul ăsta am citit mai puţin şi am scris mai puţin. Tot pe Ada dau vina🙂 Când devii părinte se schimbă o mulţime de lucruri, încă ne acomodăm cu asta şi încercăm să ne refacem programul.

Pe partea tehnică a lucrurilor, am învăţat o grămadă de chestii. La servici am avut ocazia să lucrez cu Symbian, Android şi Windows Phone. Am scris şi nişte cod în asamblorul de ARM – doar câteva linii, dar pot trece pe CV ca professional experience din moment ce tocmai a fost lansat🙂 În rest, mult C++, puţin Java…

În timpul liber m-am făcut neckbeard: am trecut la Arch Linux. Am învăţat Python. Începusem să mă joc cu Python de la sfârşitul anului trecut, dar anul ăsta am luat treaba mai în serios. Am contribuit câteva patch-uri la CPython. Nu mare lucru, dar merită menţionat – numele meu apare aici. Am lansat primul meu proiecţel open-source, Tinkerer. Sunt destul de mulţumit de ce am făcut anul acesta, având în vedere puţinul timp liber pe care l-am avut, când Ada trăgea câte un pui de somn. De fapt mi-a spus cineva mai demult o chestie foarte adevărată: cu cât ai mai multe de făcut şi mai puţin timp, cu atât reuşeşti să realizezi mai multe. Înainte să o avem pe Ada aveam mult mai mult timp la dispoziţie dar îl pierdeam cu alte chestii.

2012

De data asta e nevoie de câteva rezoluţii. Trebuie să dau jos câteva kilograme şi să mă las naibii de fumat. Da, ştiu, spun aceaşi chestie ca tot restul lumii şi probabil mă va ţine până pe la mijlocul lui ianuarie. Dar trebuie să încerc. Ada doarme mai regulat acum şi putem cât-de-cât să ne facem şi noi un program mai sănătos. Primul pas l-am făcut, m-am apucat iarăşi de BJJ. În 2012 trebuie să mă ţin de treabă, să mai alerg câteodată pe treadmill şi să o las mai moale cu mâncarea chinezească…

Aş spune că voi scrie mai des pe aici dar viaţa mea a devenit destul de plictisitoare, aşa că nu are rost să promit nimic. Dar voi încerca. Nu ştiu cum reuşeam să scriu câte 3 posturi pe zi când eram în Canada…

Vreau să merg la PyCon. Vreau să continui să aprofundez Python. Vreau să mă implic mai mult în open source. Oricum programez în timpul liber. Din totdeauna am afăcut asta. Pentru mine programatul nu e doar muncă, e şi hobby. După o zi grea la muncă mă relaxez tot programând. Aşa că de ce să nu open source? Fun fact: eram convins că nu ai voie, ca angajat Microsoft, să contribui la proiecte open source. Abia astă primăvară am aflat că, atât timp cât proiectele nu au nicio legătură cu ce faci la servici, nu e nicio problemă.

Şi da, voi fi în continuare cel mai bun tătic ever.

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

