Skip to content
Tags

Prea mult zgomot

1 January 2012

Am realizat că irosesc o grămadă de vreme pe internet degeaba. E atât de puţină informaţie şi atât de mult zgomot… Peste tot.

Facebook – Luna asta am să încerc să mă lipsesc de Facebook. Nu, nu spun că îmi şterg contul sau că Facebook e naşpa. E totuşi cea mai bună soluţie de a avea contact cu foşti colegi şi prieteni de peste mări şi ţări. Problema, din punctul meu de vedere, este cu checking Facebook. Adică intri pe site să vezi ce s-a mai întâmplat. Şi nu s-a mai întâmplat nimic interesant. De luni de zile. Cutărică şi-a upload-at o poză, cutărescu a dat share la o glumă proastă de pe 9gag. Cutărică împarte un video de pe YouTube, SpamApp114 în numele lui cutărescu îmi spune care e numele de ninja pentru zodia balanţă… WTF? Nu spun că eu produc conţinut mai interesant, dar m-am săturat. Luna asta am să trăiesc fără Facebook, aşa, de dezintoxicare. Şi, în general, o voi lăsa mai moale. Pot să-mi verific mesajele şi să şterg invitaţiile la FarmVille, CityVille, TownVille, VillageVille etc. şi o dată pe săptămână sau o dată pe lună. Nu am să mai verific Facebook. Că nu merită.

Hacker News – Când am descoperit Hacker News, mi s-a părut o chestie foarte tare. Ştiri din IT, supuse la vot, astfel încât, teoretic, cele mai intersante ştiri sunt primele. Conţinut actualizat constant. Câteva săptămâni am fost încântat. Apoi mi-a trecut. Şi acolo e prea mult zgomot de fond. Găsesc un articol interesant din vreo 20-30. În rest – sfaturi despre cum să îţi faci un start-up, cum să angajezi, cum să faci rost de finanţare (personal nu mă interesează) de la un neica-nimeni care s-a trezit în mijlocul bubble-ului şi crede că are reţeta succesului; tutoriale de Heskel, Scala, Go şi alte tâmpenii; despre cum tocmai s-a lansat un nou web framework/server scris în Ruby, Python sau, dacă eşti pe trend, în JavaScript… Atât de mult zgomot.

Reddit – Nu sunt redditor dar merită menţionat – dacă te uiţi pe Reddit la programming sunt EXACT aceleaşi articole de pe Hacker News, în altă ordine.

Într-un fel şi iPad-ul e de vină, pentru că e grozav la consumat conţinut, în schimb e foarte greu să produci cu el mai mult de un tweet. Anul ăsta vreau să petrec mai mult timp scriind pe blog, mai mult timp meşterind la proiectele mele şi mai puţin timp încercând să găsesc cele două chestii interesante din ciorba de informaţie produsă în fiecare oră.

From → rant

Leave a Comment

Leave a Reply

