Skip to content

Multe vacanţe

2 January 2012

Am avut parte de mult concediu anul trecut. Mai mult ca de obicei. În primul rând am avut concediul de paternitate de 4 săptămâni. Apoi, am fost în România 2 săptămâni şi ceva – plus câteva zile înainte şi după pe aici, total 3 săptămâni. Şi am avut mult concediu pentru că anul trecut nu l-am luat pe tot. Destul cât să mai iau câte o vineri sau câte o luni din când în când. Pe urmă a venit Crăciunul şi s-au liniştit lucrurile la servici. Săptămâna dintre Crăciun şi revelion o pot considera tot liberă pentru că majoritatea timpului doar am stat cu colegii de poveşti şi am fost la prânzuri împreună. Cu puţinii colegi care mai erau la servici în săptămâna aia.

Am avut un release recent. Pe ultima sută de metri e întotdeuna ceva stres şi ceva ore extra de muncă. De data asta nu a fost pentru mine personal, în schimb a fost pentru suficienţi colegi cât să primească toată echipa şi săptămâna asta liber (ca să ne odihnim şi să ne crească moralul). Deci încep anul nou tot cu vacanţă.

Ce să zic, nu pot să mă plâng. Cred că nu am mai fost liber atât de mult timp de când eram în anul 2, înainte să mă angajez. Pe de altă parte mi-e groază că de săptămâna viitoare e gata. Gata cu vacanţele, gata cu zilele mele de concediu care nu prea mai există, gata cu sărbătorile legale – nu mai avem nicio zi liberă de la stat cred că până prin mai. Şi mie mi-e atât de lene…

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

