Skip to content

Desene animate bătrâneşti

3 January 2012

Doamne cum îmbătrânesc. Incredibil. Mai intru din când în când pe 9gag – am aflat de el via Facebook, că toată lumea vrea să împartă nişte glume proaste de acolo. E OK de pierdut vremea. Mai uşor de navigat ca Reddit, nu trebuie să filtrez toate mizeriile, ca de pe site-ul care nu trebuie numit… Dar câteodată văd nişte chestii care mă fac să realizez că sunt cu totul şi cu totul altă generaţie ca target-ul de audienţă a site-ului. Cum să pui o poză cu The Red Guy sau cu Courage the Cowardly Dog şi să spui că dacă ştii cine e personajul, ai avut o copilărie beton? Păi eu terminam liceul când rulau desenele astea.

Îmi aduc aminte că, în timpul copilăriei mele beton, mă uitam la Ţestoasele Ninja, alea vechi; la Macron 1; la Saber Rider and the Start Sheriffs; la Voltron

Pe urmă a venit cablu şi mă uitam la desene pe italieni – Prince Valiant, Batman, Inspector Gadget

Pe urmă a venit Cartoon Network, cu desenele alea vechi de Hana Barbera – The Centurions, Space Ghost, SWAT Kats

Şi abia după aia a fost Dexter şi Powerpuff Girls şi Cow & Chicken şi restul. La astea nici nu are rost să dau link-uri că toată lumea le ştie. Sau aşa cred eu, că sunt bătrân😦

From → personal

2 Comments
  1. Mircea permalink

    la Sailor Moon te uitai ?😛

  2. vladr permalink

    Nu. Tu te uitai?😛

Leave a Reply

