Skip to content

Ada și umblatul

4 January 2012

Incredibil ce repede învață Ada lucruri noi. Chiar nu-mi vine să cred. Acum vreo două-trei săptămâni s-a desprins prima dată de mobilă și a făcut primii pași timizi nesprijinită de nimeni: unul, doi, trei și a căzut în funduleț. Astăzi vine în picioare dintr-o cameră în alta, știe să se aplece să ia chestii de pe jos rămânând în picioare… Mai cade din când în când că deh, mai trebuie să se perfecționeze, dar tot mi se pare un progres imens de pe o zi pe alta. Acum două luni nu se ridica în picioare deloc.

Acum câteva zile, cred că duminică sau luni, am văzut-o cum încerca să se ridice în picioare fără să se țină de nimic. Până atunci se proptea ba de una-ba de alta ca să se ridice. Am văzut-o încercând să prindă mișcarea și să se ridice singură, din genunchi. A doua zi deja s-a ridicat singură. Astăzi nu mai are treabă – imediat e în picioare și o ia la plimbare. Deja mă văd mergând cu ea de mânuță…

From → baby girl

Leave a Comment

Leave a Reply

