Skip to content

Nefumător 2012

5 January 2012

Vă place câte rant-uri am scris în ultima vreme? Știți de ce? Pentru că mă las de fumat și sunt extrem de irascibil.

La țigara mea electronică i s-a gătat bateria, așa că am rămas doar cu țigările alea fără tutun. Sunt oribile. Mi se pare o metodă grozavă de a renunța la fumat. De câte ori mi-e poftă de țigară trag una din alea. Și da, nevoia de nicotină nu trece, dar mă scârbesc atât de tare că nu mai îmi trebuie țigări câteva ore.

Deja sunt nefumător de 4 zile. Adică fumător de etnobotanice din ăstea (glumesc – sunt țigări fără tutun, nu etnobotanice din alea). Idea e că la astea pot renunța mult mai ușor după ce mi-am scos nicotina din sistem, peste vreo două săptămâni. Și dacă ies la o bere sau ceva și îmi vine să fumez, fumez o porcărie din asta. Că e mult mai ușor să te oprești din fumat buruieni decât din fumat țigări bune. Cel puțin ăsta e planul meu. Rămâne de văzut cum îl duc la capăt. Oricum e prima prioritate din lista de rezoluții de anul nou – nici nu mă gândesc deocamdată la dietă și la alte chestii, până nu sunt nefumător convins. Pentru că mi-e mult mai ușor să renunț la mâncare decât la țigări.

Proba de foc e mâine, când merg la servici. Să-mi țineți pumnii.

From → personal

2 Comments
  1. No, cum a fost azi la lucru? ai reusit sa te abtii? doar un mic pont, incearca cu plasturi. Si eu am 6 zile de cand sunt nefumatoare🙂 si asta folosesc, mai exact NiQuitin http://www.niquitin.co.uk/products/niquitin-patch/ si ma simt surprinzator de bine. Bafta in continuare!

  2. vladr permalink

    Salut Silvia! Long time no see. N-am știut că și tu bloghești🙂 De fapt n-am știut nici că erai fumătoare😛

    On topic: încă sunt astăzi la lucru că sunt pe alt fus orar🙂 Aici e abia ora 12. Deocamdată nu am nevoie de plasturi, mă descurc cu buruienile. Puțin mai nervos dar rabd. Oricum merci pentru pont, o să țin minte. De data asta vreau să mă las serios așa că încerc tot ce pot. Baftă și ție!

Leave a Reply

