Skip to content

Ce aștept anul ăsta

6 January 2012

Ce aștept cu nerăbdare să apară în 2012:

Filme

The Dark Knight Rises – Ultima parte din trilogia Batman a lui Christopher Nolan. Batman Begins a fost OK, nu grozav. The Dark Knight, în schimb, a fost bestial. Unul din filmele mele preferate. Asta mai mult datorită lui Joker. Sunt curios cum va fi ultima parte, fără Heath Ledger. Trailer-ul arată bine oricum, mult mai bine decât filmele pe care le-am văzut în ultima vreme.

Resident Evil: Retribution – Pentru că am văzut toată seria și au fost faine. Nu cele mai grozave filme, dar sunt singurele filme horror la care se uită și soția, ceea ce e un mare punct în plus🙂

Nu cred că există trailer încă.

Jocuri

Mass Effect 3 – Am terminat Mass Effect 2 de două ori. E bestial. Mass Effect 3 promite să fie și mai și – plus voice control prin Kinect. E genul de joc pentru care îmi vine să îmi iau concediu când apare.

Bioshock Infinite – Am jucat Mass Effect 2 și Bioshock 2 unul după altul. Bioshock nu e atât de vast ca Mass Effect. În schimb are o atmosferă sinistră de tot. Merită jucat doar pentru asta. Și Infinite arată promițător.

From → hobby, movies

Leave a Comment

Leave a Reply

