Skip to content
Tags

, , ,

Flipboard

7 January 2012

Pentru utilizatorii de iPhone şi iPad, recomand Flipboard. Flipboard este un app în care poţi citi diferite surse de informaţie ca pe o revistă. Articolele sunt deja filtrate după relevanţă (cel puţin aşa am impresia), astfel că informaţia e puţin distilată. Eu ştiam de Flipboard de mult, cred că de când mi-am cumpărat iPad-ul. Mi l-a recomandat un prieten şi l-am instalat dar adevărul e că nu l-am prea folosit până recent.

După cum spuneam, am decis să pierd mai puţină vreme dându-mă aiurea pe net şi Flipboard mă ajută în sensul ăsta. L-am configurat cu următoarele canale (nu ştiu dacă ăsta e termenul corect, dar să zicem): Facebook, Twitter, Google Reader, Hacker News, FlipTech, Reddit şi Lifehacker. În loc să verific 7 site-uri sau să folosesc nu ştiu câte app-uri, acum deschid doar Flipboard şi citesc articolele care apar acolo. Inerfaţa arată bine şi, după ce termin de citit ce mă interesează, îl închid şi îmi văd de treabă – nu mă încurajează să pierd vremea.

Singura chestie care nu îmi place e că nu îşi dă seama când diferite canale duc la aceaşi ştire – de exemplu am păţit să am acelaşi articol de pe TechCrunch sau Engadget pe canalul de Facebook (pentru că le-am dat Like mai demult), pe canalul de Twitter (pentru că sunt follower), pe FlipTech şi pe Hacker News (pentru că e ceva ştire importantă). În rest e super.

Cam aşa arată:

From → apps

One Comment

Trackbacks & Pingbacks

  1. Dropbox | Vlad's Happy Place

Leave a Reply

