Skip to content
Tags

Google te ajută…

7 January 2012

Mi-am amintit că pe Daily Cotcodac apare periodic câte un post din seria ”Google te ajută, dar nu te face mai deştept”, unde sunt înşirate câteva căutări pe Google cu care lumea a ajuns pe site-ul respectiv. M-am gândit să mă uit şi eu peste statisticile acestui blog să văd dacă dau de vreo perlă. Am dat. Câteva exemple:

martin folwer fantasy carti – Asta e pentru geeks dar vreau neapărat să o menţionez. Ştiţi pe Martin Folwer, autorul unor cărţi ca Planning Extreme Programming sau Analysis Patterns: Reusable Object Models? Se pare că unii îl consideră autor de fantasy. Programming Motherfucker!

cum scap de datorii – Ai încercat să le achiţi?

poze cu pegași – Pozele cu pegaşi, la fel ca pozele cu unicorni, centauri şi alte creaturi mitologice… mă dau bătut. Încearcă Instagram.

sunet oaie – … Beeeee?

chiftele pe canapea – Ingrediente: 250 grame carne, 50 g pâine, 3-4 căţei de usturoi, 1 ou, pătrunjel sau mărar, 50 g ceapă, untdelemn, sare fină, piper. Mod de preparare: Se dă carnea prin maşina de tocat. Se înmoaie pâinea în apă, se stoarce bine, şi apoi se dă prin maşina de tocat împreună cu carnea. Ceapa se taie mărunt şi se căleşte puţin, cu 2 linguri de untdelemn. La compoziţie se adaugă oul crud, piper, jumătate de linguriţă de sare fină, usturoiul tocat şi se amestecă bine. Pe o farfurie întinsă se pune făina sau pesmet. Din compoziţie se fac biluţe şi se trec prin făină. Se ia o tigaie medie, se încinge 3-4 minute la foc mediu, apoi se adaugă untdelemn în tigaie, cam 1/2 cm. Chiftelele se aşează una lângă alta, neînghesuite, şi se lasă cam 10 minute pe fiecare parte. Apoi se aşează pe canapea.

From → funny

Leave a Comment

Leave a Reply

