Skip to content

Istoria se repetă

7 January 2012

M-am uitat puţin prin arhiva blogului. Iniţial am vrut să văd când l-am înfiinţat, pentru că luna asta trebuie să împlinească 4 ani şi vreau să-i fac cadou un domeniu, să nu mai fie .wordpress.com. Şi am aruncat de curiozitate un ochi la lunile ianuarie.

Se pare că anul trecut pe vremea asta am avut un rant extrem de asemănător cu cel de ieri cu referire la birthday calendars şi Facebook. Asta se explică uşor, pentru că idioţii îşi întocmesc de obicei calendarele respective în ianuarie. Am avut un an să uit că am mai scris odată aproape aceaşi chestie.

Am descoperit şi că acum doi ani în ianuarie eram din nou proaspăt lăsat de fumat. De asta zic – istoria se repetă. Încă la asta cu lăsat de fumat am ştiut, de unde am şi pus titlul post-ului Nefumător 2012. 2012, pentru că am fost şi nefumător 2008 şi nefumător 2010🙂

Mă gândesc că ianuarie e cea mai repetitivă lună – toată lumea se lasă de fumat şi se apucă de sport şi de dietă. În fiecare an. Orice sală de sport se umple brusc în prima săptămână din ianuarie şi se goleşte treptat până la sfârşitul lui februarie, când ultimii ambiţioşi îşi abandonează rezoluţiile.

Eu îmi cer scuze că am început să mă repet, dar se mai întâmplă la bătrâni. Sper să treceţi cu vederea.

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

