Skip to content

Punct com

8 January 2012

Ieri am avut o zi lungă. Noaptea dinainte am dormit rău de tot – am adormit greu, m-am trezit singur, m-a trezit şi Ada… Când am câte o noapte din asta sunt praf. Nu sunt în stare de mai nimic. Zac şi îmi plâng de milă. Practic e ca un lazy day, doar că la sfârşitul zilei, în loc să am sentimentul ăla de plăcere decadentă că am irosit o zi lenevind, am o migrenă. Astea sunt zilele în care nu sunt în stare să fac sport, nu am voinţă să ţin dietă, nu mă duce capul să fac nimic constructiv iar la servici trebuie să rezist eroic cu multă cafea.

Ziua de ieri am zăcut în pat şi am meşterit la blog. Am trecut pe vladris.com. Era momentul. Chiar nu costă o avere şi e mult mai uşor de scris decât vladr.wordpress.com. Aşa că luaţi aminte, actualizaţi-vă bookmarks şi… ce se mai face în situaţia asta.

From → personal

2 Comments
  1. Mircea permalink

    Interesant. Aproape la fel de interesant cum wordpress-ul da toate datele tale de contact la liber
    Vezi ca de acum inainte nu mai poti sa fii hater😉 Altfel te asteapta dusmanii la coltul blocului. haha

  2. vladris permalink

    Eu hater? Pfff… I make love not hate😀

Leave a Reply

