Skip to content

Spaţiu-timp

8 January 2012

Soția tocmai a început școala de șoferi și eu mă bucur enorm.

E o chestiune de spaţiu şi de timp. Câteodată e timpul să bei câteva beri dar spaţiul în care vrei să le bei e la distanţă mare de casă. Distanţă de condus cum ar veni. După cum scriam și mai demult, spre deosebire de România, aici ai voie, legal, să te urci la volan după o bere-două. Dar nu mai multe. Câteodată însă ai timp să bei mai mult de două beri. Şi ăsta e motivul pentru care mă bucur că soţia îşi va lua permisul de conducere.

Posibilităţile sunt variate: nu numai că voi putea să ies cu colegii sau cu prietenii la birt, voi putea, de exemplu, cât soţia merge să shopping, să parchez la mall la un pub să îmi fac curaj. Astfel ne vom putea petrece amândoi timpul într-un mod plăcut. E o chestie la care visez de mult.

În prezent, câteodată, trebuie să o duc în diferite locuri cu maşina. Şi primesc telefon de la ea când şi-a terminat treburile să merg să o aduc acasă. În viitor voi putea să dau eu telefon, de la crâjmă, să-i explic că voiam să beau doar o bere dar a început o discuţie filozofică profundă, cum poartă de obicei bărbaţii în astfel de spaţii de meditaţie şi introspecţie, care s-a întins peste mai multe beri decât anticipam. Şi să o rog să mă ducă acasă.

Aşa că abia aştept să îşi ia permisul.

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

