Skip to content

Săptămâna 2

9 January 2012

Cum stați cu rezoluțiile de anul nou? Merge treaba? Eu încă sunt nefumător și am făcut câteva constatări. În primul rând, dacă nu fumez, bag mâncare în mine ca Greuceanu. Apetitul mi-a crescut enorm. Și am mai pățit așa, să nu fumez câteva săptămâni, să pun câteva kilograme, apoi să mă apuc din nou de fumat. Fail. Sper să rezist eroic de data asta.

În al doilea rând, mă enervez. Repede și tare. La fazele astea trag câte o țigară din aia fără tutun. Deși voi renunța și la ele în curând.

Și mi-am dat seama cum de reușeam să scriu atât de mult pe blog când eram în Canada – și atunci eram nefumător. Se pare că dacă duc lipsă la țigări sunt atât de agitat că îmi fuge mintea în toate părțile, îmi vin tot felul de idei și am chef să scriu. Asta e partea bună cum ar veni. Partea proastă e că nu mă mai pot concentra. Mi-e foarte ușor să scriu, mi-e mai greu să programez. Sper să trec peste faza asta cât mai repede (nu cea în care scriu mult, cea în care nu mă pot concentra).

Așa că sunt în a doua săptămână de luptă. Încă 50 de săptămâni în 2012 fără asta🙂

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

