Skip to content

Sherlock, MI și Despicable

9 January 2012

Și se face că am mai văzut trei filme.

Sherlock Holmes: A Game of Shadows mi-a plăcut foarte mult. Personal mi s-a părut mai bun decât primul. Personajul negativ a fost mult mai bine conturat (Prof. Moriarty), Sherlock Holmes a făcut mai multe deducții… În rest tot plin de umor și action packed. Nu prea avea cum să nu îmi placă, fiind regizat de Guy Ritchie. Recomand.

Mission: Impossible – Ghost Protocol l-am văzut din întâmplare. M-am dus să văd The Girl with the Dragon Tattoo dar nu mai erau locuri în sală. Nu pot spun că a fost grozav. Multă alergătură, multe împușcături, poveste cam fără sens… Mie îmi prinde bine din când în când câte un film din ăsta de acțiune la care nu trebuie să gândești, că mă relaxează. Dar nu vă așteptați la ceva extraordinar.

Despicable Me – ăsta e un film mai vechi, din 2010, pe care l-am văzut pe HBO. E animație și seamănă într-un fel cu Megamind, despre care am scris data trecută, personajul principal fiind din nou un supervillain. E drăguț. Și eu trebuie să mă obișnuiesc cu filmele pentru copii pentru că foarte curând, după ce putem să mergem cu Ada la cinema, voi vedea doar filme de Disney și de Pixar…

 

From → movies

Leave a Comment

Leave a Reply

