Skip to content

După sărbători

10 January 2012

După sărbători e greu. Am avut parte de atât timp liber că m-am dezobișnuit de muncă. E abia marți și se simte ca vineri. Sunt epuizat. Simt că am nevoie de o vacanță…

Și se pare că nu sunt singurul. Toți colegii cu care am vorbit au spus că și ei se simt la fel. Colac peste pupăză, dau peste link-ul ăsta, care explică ce benefic, sănătos și recomandat e să tragi un pui de somn dupămasa. Nu zău?

Mă bate gândul să îmi cumpăr o canapea să o pun în birou. Nu râdeți că nu e ceva nemaipomenit – am chiar doi colegi de echipă care au canapele. Încă unul din ei mi-a și explicat – dacă vrei doar loc să stai comod, iei canapea mai mică, cu două locuri, pe care să nu te poți întinde; dacă iei canapea cu trei locuri, îți vine automat să te întinzi și ajungi să dormi în post.

Merg să-mi fac o cafea…

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

