Skip to content

Fail din bucătărie

10 January 2012

Eu am să scriu postul ăsta dar dacă aveți un minim de experiență în făcut mâncare o să râdeți de mine. De fapt cred că o să râdeți oricum… Trebuie să menționez de la început că eu habar nu am să gătesc. Deloc. Cea mai complicată mâncare pe care am făcut-o până recent a fost omleta. Și mai demult făceam piure instant, dar am reușit să mă ard pe degete cu el atât de tare odată că am renunțat (nu întrebați cum). Asta ca să înțelegeți punctul de plecare.

Anul ăsta am decis să învăț să gătesc, problema e că nu mi se pare să merg spre bine.

Prima dată am gătit niște orange chicken ajutat de soție. Ăsta a ieșit bun de tot. Asta pentru că soția a stat lângă mine și a făcut ea chestiile mai complicate și a avut grijă să nu fac eu prostii. Practic nu a fost atât de mult munca mea.

Apoi am gătit niște cartofi la cuptor cu cârnați și ou. De data asta cu mai puțin ajutor. Ăștia au ieșit într-adevăr buni, am fost mândru de mine. Dar de aici lucrurile au luat-o în jos.

Duminică am făcut niște cartofi piure cu cârnați prăjiți. Soția era plecată de acasă, deci am gătit singur. Piureul mi-a ieșit puuuuțin cam sărat și la cârnați am scăpat prea mult ulei. Mie piureul mi s-a părut totuși reușit, având în vedere că e primul piure ne-instant pe care l-am făcut vreodată. La Ada, în schimb, nu – se învârtea în jurul meu așa că i-am dat și ei să guste o înghițitură. Ea și l-a scos cu mânuța din gură, l-a aruncat pe jos și l-a călcat în picioare.

Ieri mi-am făcut niște paste cu imitație de crab. Am mâncat la diferite restaurante imitație din asta de crab și îmi place foarte mult – ori salată, ori amestecată cu cașcaval și servită caldă. Așa că am luat și noi câteva pungi când am fost la cumpărături. Aseară am zis că hai să încerc să fac ceva așa că am fiert niște paste, am pus niște crab din ăsta, niște mozzarella și niște ou și le-am pus la cuptor. Ăsta a fost cel mai mare fail de până acum. În primul rând pentru că imitația pe care am luat-o nu era foarte bună, în al doilea rând pentru că mi-a fost foame și am scos chestia prea repede din cuptor – oul nici nu se făcuse bine încă. Și eu nu mi-am dat seama. Am mâncat o porție copioasă (de foame, nu de bună ce era) până am aflat.

Cam astea au fost aventurile mele culinare de până acum. Am reușit să stric niște mâncăruri simple de tot – cine se mai poate lăuda că nu i-a reușit piureul? Și se pare că în loc să îmi iasă tot mai bune, mâncărurile mele ies tot mai proaste. Într-un fel e bine: așa cum m-am așteptat, dacă o să mă angajez să mânc doar mâncare gătită de mine, voi reuși să slăbesc rapid.

From → true story

Leave a Comment

Leave a Reply

