Skip to content

Poze pe Facebook

11 January 2012

Ada

Am tot scris despre Ada. Pentru că sunt tătic și entuziasmat. Și înțeleg că nu pe toată lumea interesează atât de mult chestiile astea. Înțeleg și că nu pe toți prietenii de pe Facebook îi interesează să vadă 100 de poze cu ea în diferite ipostaze. Atât doar că eu momentan folosesc Facebook pentru pus poze online, în loc de Flikr, Picasa sau altele. În schimb trebuie să apreciați un lucru: am rezistat tentației și nu mi-am pus o poză cu ea la profil. Nici la Gravatar. Niciunde.

Timeline

Îmi place Timeline-ul de la Facebook, că poți pune imagini la diferite evenimente. Eu am pus asta pentru când m-am născut:

Dacă nu ați văzut filmul, e din Megamind. Trebuie să găsesc niște imagini interesante și pentru celelalte evenimente.

Pozând

Mă amuză la culme tipele care își pun 100 de poze pe Facebook și arată exact la fel în toate. Parcă doar fundalul se schimbă. Știți despre ce vorbesc? Lăsând deoparte duck-face, de care râde oricum toată lumea, sunt unele care stau întodeauna în exact aceași poziție. Și în fiecare poză se schimbă hainele, oamenii din jur, fundalul, dar ele rămân ca niște statui.

From → funny

Leave a Comment

Leave a Reply

