Skip to content

Mâine: Party!

12 January 2012

Mâine avem Ship Party. Ship Party e o tradiție în Microsoft: după ce se lansează un produs, se organizează o petrecere pentru echipele care l-au dezvoltat.

Noi tocmai am lansat Office pentru smartphone-uri Nokia așa că vineri avem petrecerea. Și sună bine. Am fost avertizați să venim flămânzi pentru că e enorm de multă mâncare. Am fost anunțați că avem transportul spre casă asigurat – deci primim și multă băutură. Plus un cadou pentru fiecare, cadou care e încă secret. Așa că abia aștept.

Și asta îmi aduce aminte de vremurile când lucram în AdCenter, înainte să mă mut în Office. Acolo, lucrând cu servicii web, lansam diferite componente constant. Asta spre deosebire de aplicații, pe care le lansezi odată și gata (bine, plus updates și service packs, dar aia e altă poveste). Așa că în AdCenter nu aveam parte de petreceri de genul ăsta. Plus că am pățit o fază tare cu cadoul: chiar dacă nu ne petreceam, șefii au decis să facă totuși niște cadouri. Asta împărțit pe discipline, cum e la noi – programatori, testeri și manageri de proiect. Testerii au primit fiecare câte un Zune HD. Managerii de proiecte au primit cu toții câte un stilou de aur. Noi, programatorii, ne tot întrebam cu ce vom fi răsplătiți pentru efortul depus.

Apoi am aflat: am primit fiecare 4 bucăți de hârtie adezivă și o cariocă. Și instrucțiuni: pe fiecare bucată de hârtie scrii o mulțumire pentru cineva cu care ai colaborat și o lipești pe ușa/geamul biroului respectivului. Gen ”mulțumesc pentru efortul pe care l-ai depus și bla bla bla”. Adică unii au primit media player-e portabile, unii au primit stilouri fancy, iar noi am primit instrucțiuni cum să ne batem pe spate unii pe alții. Nu după mult timp, m-am mutat în altă echipă.

From → true story

Leave a Comment

Leave a Reply

