Skip to content

BRB – Ship Party

13 January 2012

Astăzi m-am trezit dis-de-dimineață și am venit pe jos la lucru, cum făceam astă vară, ca să mă pot petrece în voie. După cum ziceam ieri, avem transportul înapoi spre casă asigurat.

Apoi am ajutat un coleg să care un butoi de bere – pe care l-a luat cu mașina de la o berărie la 5 minute de apartamentul meu, dacă știam nici nu veneam pe jos, m-aș fi întâlnit cu el direct la berărie. După ce instalația a fost montată – butoi și tub de dioxid de carbon băgate în frigider din ăla cu robinet de turnat bere deasupra (da, lucrez într-o echipă foarte bine echipată :D), a trebuit să executăm niște teste – berea trebuia să fie la temperatura perfectă, cu cantitatea de spumă perfectă… Și, chiar dacă eu sunt angajat ca programator, nu ca tester, m-am oferit voluntar. Că mno, sunt mărinimos și vreau să ajut echipa. Plus că activitatea este cumva în aria în care eu m-am specializat în timpul facultății.

Așa că revin – mâine, după petrecere.

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

