Skip to content

Schimbări, schimbări

13 January 2012

Am trecut pe self-host, adică blogul meu nu mai e găzduid pe wordpress.com. Acum voi avea acces la mai multe teme și mai multe plugin-uri, deci dacă îmi vine cheful de meșterit, voi putea să o fac liniștit.

Deocamdată folosesc tema asta pe care am găsit-o după lungi căutări desfășurate în 2 minute. Și nu am niciun plug-in. Ce vreau să spun este că vor mai urma câteva schimbări majore de look și nu numai în viitorul apropiat. Plus chestii care deocamdată s-ar putea să nu meargă, până găsesc plugin-uri echivalente cu ce aveam din start pe wordpress.com.

Țelul meu e să reușesc să fac blogul ăsta să arate și să se comporte cum vreau eu. Pe voi vă rog doar să aveți puțină răbdare – oricum vă interesează ce scriu, nu cum arată fundalul, nu?

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

