Skip to content

Bioritm

16 January 2012

Am observat o chestie foarte interesantă la propria persoană: se pare că am două moduri de funcționare.

Am perioade în care sunt extrem de productiv – pe lângă că îmi termin treaba la servici înainte de deadline, acasă muncesc din greu la diferite proiecțele, scriu o grămadă de cod și rezolv o grămadă de probleme. Chestia e că nu trăiesc foarte sănătos. Mănânc tot felul de prostii, fumez, beau multă bere, mi-e lene să merg la sală…

Pe de altă parte, am perioade în care mi-e foarte ușor să țin dietă, fac multă mișcare, în schimb nu mai am același randament la programat și alte chestii deștepte.

Dacă stau să mă uit în spate, cel puțin în ultimii ani, am tot alternat cele două faze. Până la urmă nici nu cred că trebuie să mă gândesc la cum să fiu mai sportiv și cum să țin dietă. Trebuie doar să fac cumva să combin cele două faze și să trăiesc echilibrat. Se pare că eu ba sunt într-o extremă, ba în cealaltă. Și până la urmă minte săntoasă și corp sănătos nu sunt mutual exclusive. Ba dimpotrivă, ar trebui să meargă mână în mână.

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

