Skip to content

Căști, Kill Bill și cenzură

16 January 2012

Căști

Am rămas fără căști. Din nou. E foarte foarte ușor să rămân fără căști. În primul rând pentru că mi-e greu să găsesc căști care să îmi stea în ureche. Majoritatea sunt prea mari (sau am eu urechile foarte mici, deși nu cred), și chiar dacă aș putea să le port stând jos, când alerg pe treadmill sau când fac o plimbare lungă îmi sar din urechi la fiecare doi pași. Apoi am o grămadă de căști care, după o perioadă, se strică. Pur și simplu merge doar stânga sau doar dreapta. Marfă proastă. Așa că am prin casă vreo 20 de perechi de căști dar niciuna pe care să o pot folosi. Și ieri am fost să alerg pe treadmill, ceea ce e aproape imposibil de făcut dacă nu ai ceva muzică să te motiveze.

Kill Bill

Spun ”aproape imposibil” pentru că, cu toate că a trebuit să merg la sală fără muzică, am prins Kill Bill. Avem treadmill-uri din ălea moderne, cu tot felul de butoane și opțiuni și chestii și cu un televizor montat în față. Ca să poți viziona în timp ce alergi. Ca norocul, pe unul din posturi rula Kill Bill. Iar eu, fiind mare fan Tarantino, am reușit să îmi găsesc distracție și fără muzică. Din păcate rula în liniște, cu subtitrare. Dacă aș fi avut căști, le-aș fi folosit ca să ascult coloana sonoră compusă de RZA, dar nu am avut. Tot a fost mai bine decât nimic.

Cenzură

Atât doar că, fiind doar vreo ora 6, filmul a fost cenzurat. Rău de tot. Nici nu știam că americanii se chinuie atât să protejeze mințile fragile ale tinerelor generații – de exemplu peste celebrul ”I’m Buck and I like to f***” era pusă o altă voce, schimbând replica în ”I’m Buck and I like to party”. Ca să nu mai spun de lupta măcelul cu săbii. Unde, în original, zboară mâini și picioare în toate părțile timp de jumătate de oră. De ajungi să te plictisești de atâta dezmembrare. În varianta pentru americani slabi de înger, faza era tăiată să arate doar cele câteva secvențe în care nu se desprindea nicio mână și niciun picior de nimeni. Practic au nenorocit filmul. Jos cenzura!

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

