Skip to content

“Lucrând” de acasă

17 January 2012

Altă chestie care s-a schimbat radical de când o avem pe Ada: lucratul de acasă. Cum aici nu e absolut nicio problemă dacă lucrezi de acasă, mai demult profitam de asta din plin. Ba chiar munceam mai cu spor de acasă, din două motive: în primul rând pentru că nu intra nimeni peste mine în birou să mă întrebe una-alta, în al doilea rând pentru că nu mă opream din muncă la ora 5 sau ora 6 ca să plec acasă – fiind deja acasă, mă opream când terminam treaba, ceea ce câteodată era mult mai târziu.

Nu am mai reușit să fac asta în ultimul an. Și am încercat. Am încercat de destule ori. Cum, de altfel, am încercat și ieri. Pur și simplu nu se poate. Și asta nu pentru că iau din când în când câte o pauză ca să îi dau de mâncare la asta mică sau să schimb un scutecel. Nu asta e problema. Problema e că vrea atenție. Vine tot timpul unde încerc eu să lucrez și, dacă nu o bag în seamă, începe să țipe. Plus că dacă pune ochii pe laptop s-a terminat – vrea neapărat să ajungă și ea la el să butoneze. Așa că ori se apucă de tastat și eu nu mai pot face nimic, ori țin laptopul în așa fel încât ea să nu ajungă la el și atunci începe să plângă. De ciudă.

Adică e imposibil să lucrez de acasă. Bine, pentru un proiecțel personal reușesc când ea doarme, dar pentru servici am nevoie de mai mult timp. Așa că vrând-nevrând, acum trebuie să merg la birou.

From → baby girl

Leave a Comment

Leave a Reply

