Skip to content

Săptămâna 3

18 January 2012

Sunt încă nefumător. Am început să o răresc tare și cu țigările alea fără tutun – ceea ce nu e greu, fiind oribile la gust. Acum fumez 1-2 pe zi, probabil că nu voi mai fuma deloc în curând. M-au ajutat mult mai ales la servici, unde am un coleg fumător cu care obișnuiam să ies la țigară. Și când unul dintre noi se ”lăsa” de fumat, celălalt avea să îl împrumute țigări. Dar așa, cât timp nu fumez tutun adevărat, e bine.

M-am apucat și de dietă. Și e greu să nici nu mânci să nici nu fumezi. Că dacă nu fumez mi-e foame. Dar mi-am luat un app de numărat calorii care mă ajută enorm în sensul că mă motivează să fac mișcare. Pentru că am o limită de calorii pe care ar trebui să le consum într-o zi și o depășesc lejer. Așa că, pentru a crește limita, fac sport – pentru că ce arzi făcând mișcare se pune ca minus. În ultimele câteva zile am făcut în total vreo 20 de kilometri pe treadmill. Da, știu că măsuratul caloriilor nu este metoda perfectă, dar funcționează.

Sunt curios cât o să mă mai țin de treabă.

Mi-am găsit și un role model, pe Christian Bale. Glumesc, Christian Bale mă enervează. Doar că a făcut niște performanțe: a slăbit în vreo 6 luni de la vreo 80 de kg la vreo 50 pentru rolul din The Machinist, după care tot în vreo 6 luni s-a făcut de 90 de kg pentru Batman Begins (kg de mușchi nu de burtică). Păi dacă Batman poate, eu de ce nu aș putea?

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

