Skip to content

Capătul lumii – ziua 4

19 January 2012

Statul Washington e încă înzăpezit.

Azi dimineață am fost să alerg pe bandă și m-am uitat la știrile locale. Jumătate de oră s-a vorbit doar despre zăpadă și ninsoare. De fapt cred că s-a vorbit mai mult dar nu am mai avut eu răbdare. Am văzut hărți cu temperaturi pe care arătau cum trece furtuna peste noi. Am văzut șosele cu polei (pe unele nici măcar nu mai era deloc zăpadă, doar polei!). Am văzut cum ne acoperă nori de furtună. Pe urmă am schimbat și am văzut un serial.

Iarăși nu a mers nimeni la lucru azi și o grămadă de chestii s-au închis/anulat/amânat. ”Be safe!”. Am văzut mesaj trimis de șeful poliției din Redmond care te sfătuiește să stai acasă pentru că ”oricât de important e să ajungi unde trebuie să ajungi, o viață e mai importantă”. Așa că stau safe acasă. Ce fain ar fi fost dacă, pe vremuri, s-ar fi închis școlile și în Hunedoara cum ningea câte puțin.

Cred că am să ies afară să fac un omuleț de zăpadă. Îi pun o suzetă în gură și un baby carrot în loc de nas.

From → true story

Leave a Comment

Leave a Reply

