Skip to content

Funny Food

19 January 2012

Am lăsat-o mai moale cu învățatul să fac de mâncare, pentru că nu merge atât de bine cu dieta. Dar am tot văzut pe internet o chestie pe care am vrut neapărat să o fac, nu neapărat pentru gust ci pentru cum arată: spaghete cu cremvurști. Unde șmecheria e că tai cârnatul în bucăți și prin fiecare bucată petreci câteva fire de spaghete, apoi fierbi totul. Rezultatul arată foarte comic (caracatițe? cârnați blonzi?). Mie mi-a ieșit așa (cu sos de paste și parmezan):

O bucată de aproape:

Și nu, nu e o capodoperă culinară, dar mie mi se pare amuzant. Pentru că eu sunt încă la faza la care mănânc ceva dacă arată destul de caraghios. Încă un motiv pentru care cred că am să mă înțeleg grozav de bine cu Ada în următorii ani.

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

