Skip to content

Bătrâneți

20 January 2012

Mă simt bătrân. Deși săptămâna trecută am aflat că anul ăsta abia împlinesc 27 de ani. Eram convins că am deja 27 de ani, ca să vedeți cât de bătrân mă simt.

Au început să îmi iasă fire de păr din nas. Când eram tânăr nu îmi ieșeau. Următorea fază e când o să îmi iasă fiere de păr din urechi, ca la moși.

Încerc să îmi dau seama de ce mă simt atât de bătrân. Sunt într-o formă destul de bună, nu cred că din cauza asta. Eu nu prea am fost sportiv deloc până am plecat din România, abia în ultimii ani m-am apucat de tot felul – biciclat, alergat, BJJ… Aș putea spune că nici nu am mai fost până acum atât de în formă. Bine, minus kilogramele pe care mă muncesc să le dau jos.

Nici de prostit nu aș spune că m-am prostit încă. Ba chiar domeniul ăsta în care muncesc eu e atât de vast, învăț atât de multe în fiecare an, că dacă mă uit în urmă totdeauna mi se pare că eram extrem de naiv. Deci nici asta nu e.

De fapt, încă nu cred că mi-am găsit vârsta ideală. Adică nu mi-aș dori să fiu iarăși nici de 19 ani, nici de 25, nici de altă vârstă de care am trecut. 27 e OK. 26, tot uit. Probabil că la anul voi spune la fel. Cred că va fi mult mai trist când chiar voi găsi vârsta asta și voi trece de ea.

Și totuși, de ce mă simt așa? Vremea din Seattle? Lipsa de vitamina D?

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

