Skip to content

Gospodar

21 January 2012

Mă fac gospodar. În primul rând că soția face sâmbăta și duminica școală de șoferi. E ceva de genul 2 ore teorie plus 2 ore condus plus ceva pauză de masă. Până acum a făcut doar odată tot programul pentru săptămâna trecută și astăzi nu a condus din cauza zăpezii. Asta însemnând doar 2 ore de teorie. Mâine însă am înțeles că va conduce din nou. Asta înseamnă că eu sunt părintele de seriviciu cât e ea plecată și mă ocup de tot programul – scutecel, joacă, lăptic, somn… Și îmi place că e atât de scumpă și comunicăm tot mai mult pe zi ce trece. Și o gâdil și ne fugărim prin casă și râde în hohote. Pe urmă mă pune să o țin în brațe câte jumătate de oră – acum a învățat să se ceară în brațe: se pune în funduleț, întinde mâinile în sus spre tine și începe să scâncească. Nu ai cum să o refuzi.

Mi-am luat și o carte de bucate. Am găsit una perfectă. Eram la mall la un magazin din ăsta cu chestii de bucătărie și soția se uita la niște ustensile care eu habar nu am la ce se folosesc. Mă plictiseam. Aveau în magazin o bibliotecă plină cu tot felul de cărți de bucate, așa că m-am apucat să răsfoiesc. Desigur, prima dată mi-au căzut ochii pe Comfort Food. Dar am ales varianta sănătoasă – Healthy in a Hurry (din păcate nu găsesc link la asta). Comfort Food pare gustos și complicat – pe copertă e pozat un chicken pot pie, adică plăcintă cu pui și legume. Nu mă simt în stare să fac plăcinți încă. Healthy in a Hurry în schimb sună foarte bine – simple, wholesome recipes for every meal of the day. Am răsfoit-o și sunt doar chestii de genul pui cu ceva legume, creveți cu altfel de legume… Nu mă intimidează. Sănătos, simplu, rapid. Am cumpărat-o ca să o studiez.

Așa că da, mă fac gospodar – fac de mâncare, am grijă de copil, ce mai🙂

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

