Skip to content
Tags

,

La TV

22 January 2012

Nu îmi vine să cred câte emisiuni cretine pot fi la televizor. Zău că e incredibil. Niște reality shows de nu îmi dau seama cine naiba se uită la așa ceva. Bine, trebuie să recunosc că eu nu mă uit deloc la ele, îmi este suficient să văd titlul. Poate or fi ceva perle ascunse, deși tare mă îndoiesc. M-am uitat rapid ce aș putea vedea chiar în clipa asta la TV, apoi am căutat pe net descrierea show-ului, ca să fiu sigur că nu fac o greșeală enormă dacă nu urmăresc. Câteva exemple:

Undercover Boss – Reality show în care șeful unei companii se deghizează ca trepăduș și muncește cot la cot cu alți trepăduși. Îmi închipui cât de reality e: nici eu nu mi-aș da seama dacă ar veni la mine în birou Steve Ballmer deghizat și urmat de microfoane și camere de filmat.

Gold Rush – Reality show în care șase tipi pleacă să caute aur în mijlocul pustietății. Cine nu și-ar dori să urmărească șase bărbați dând cu lopata în mijlocul pustietății? Timp de o oră pe episod. Timp de două sezoane cu nu-știu-câte episoade pe sezon. Adică știm noi cine…

Cupcake Wars – Concurs! Cine face cele mai bune cupcakes? OK, poate aș urmări și eu un episod, cum încerc să învăț să gătesc și chestii. Dar totuși, cupcakes nu sunt cel mai complicat desert. De ce aș urmări toate cele 34 de episoade?

Mob Wives – Reality show despre soțiile ”mafioților”. Adică soțiile mafioților sunt urmărite de cameramani cum fac ceea ce fac soțiile mafioților – cumpărături, coafor, bârfe… Și pun pariu că și ăsta e foarte reality. Din câte știu eu mafia nu e chiar OK cu cameramani învârtindu-se în jurul lor.

Finding Bigfoot – ”Documentar” (WTF???) despre unii care încearcă să îl găsească pe Bigfoot. Aștept alte documentare din serie: Finding Elvis, Finding Tupac, Finding Santa…

Ax Men – Reality show despre tăietori de lemne. La fel de masculin ca Gold Rush, doar că e cu topoare în loc de lopeți. Măcar emisiunile astea fac pe unii fericiți.

Toddlers and Tiaras – Reality show despre părinți care înscriu copii de 3-4-5 ani la concursuri de frumusețe. Pentru că o fetiță de 3 ani arată grozav machiată ca un clovn și îmbrăcată ca o… Ăsta poate fi privit și ca un documentar despre părinți tâmpiți.

Revin cu partea doi. Și probabil partea trei și patru și cinci. Pentru că, din păcate, nu e lipsă de ele. Degeaba am nu-știu-câte sute de posturi, când pe cel puțin jumătate din ele rulează chestiile astea. La orice oră.

From → funny

Leave a Comment

Leave a Reply

