Skip to content

Seattle

22 January 2012

Ieri am fost să vizităm Seattle. Adică am încercat. Am vrut să îi arăt și soției Capitol Hill – unul dintre cele mai ”bune” cartiere. Eu am fost pe acolo de vreo două ori, nu m-am plimbat mult, nu m-a impresionat. Ieri am fost și cu ea. Nici pe ea nu a impresionat-o. Ba dimpotrivă, nici nu a vrut să coborâm din mașină. Planul inițial era să umblăm puțin prin zonă, să luăm prânzul la Boom Noodle (este unul și în Capitol Hill) și să vedem ce are orașul de oferit. Până la urmă ne-am învârtit doar puțin cu mașina pe acolo și ne-am întors în Bellevue.

Vancouver arată tot mai bine în comparație. Seattle e cam murdar și cam trist. Clădirile arată mai vechi și mai rău. E cu totul alt sentiment. Plus că e naibii de inconvenabil să vizitezi din Redmond – cu mașina ori ocolești pe podul gratis ori plătești podul proaspăt taxat, plus plătești parcare în Seattle; cu autobuzul e complicat că nu te duce exact unde vrei și am înțeles că nu e voie cu căruciorul pe care îl avem pentru Ada că e prea mare… Chiar citeam recent un articol vizavi de cum au început să taxeze podul în care un nenea înțelep spunea că în zona asta se insistă de ani de zile să fii verde, să lași mașina acasă, să mergi cu autobuzul și cu bicicleta, doar că nu există infrastructura necesară pentru așa ceva.

Vom mai încerca să vedem University District în viitor. Prin Seattle Downtown am fost. De mai multe ori. Ăla într-adevăr arată puțin mai bine, doar că cine își permite să locuiască în Downtown? Și cine găsește parcare acolo?

From → sightseeing

Leave a Comment

Leave a Reply

