Skip to content

Chinezul 1 – Eu 0

23 January 2012

La o intersecție de apartamentul nostru, s-a deschis mai demult un Smoke Shop de unde obișnuiam să îmi cumpăr țigări. Vânzătorul e un chinez caraghios care vorbește tare. Foarte simpatic.

Chiar dacă m-am lăsat de tutun, mai fumez din când în când câte o țigară din aia fără nicotină – acum le-am rărit tare de tot. Am aflat de țigările astea de la un prieten care avea unele numite Honeyrose. Honeyrose astea sunt foarte slabe și au aromă de ceai. Atât doar că prietenul meu le comanda de pe Amazon. Eu când m-am lăsat de fumat nu am mai așteptat două-trei zile să vină comanda, așa că m-am dus la chinezul meu să văd el dacă nu are astfel de țigări sănătoase.

Chinezul chiar avea, dar nu avea Honeyrose, avea Ecstacy. Ecstacy sunt oribile. Au aromă de buruieni. Te ard pe gât. Groaznice. Așa că penultima dată când am fost pe la chinez, l-am întrebat dacă nu are și altele că astea sunt degzustătoare. Mi-a spus că nu, dar să nu-mi fac griji că face el rost. Bun. Și merg eu acum câteva zile să îmi mai cumpăr un pachet. Chinezul vesel îmi spune că a adus și altele. Eu când am auzit deja îmi imaginam niște Honeyrose din astea sau ceva mai gustos oricum. Ce credeți că a adus – special pentru mine? Ecstacy mentolate. Cu aromă de buruieni mentolate. Urăsc țigările mentolate. Dar, cum le-a adus special pentru mine și cum sunt, probabil, singurul client care cumpără țigări fără tutun, nu am prea avut de ales – am cumpărat un pachet ca să nu-l dezamăgesc. Mi-a făcut-o chinezul.

From → true story

Leave a Comment

Leave a Reply

