Skip to content

PyCon

23 January 2012

Deși mi-am propus demult, am decis să nu merg totuși la PyCon anul acesta. Mi-ar fi plăcut mult dar costă o grămadă de bani – atât înscrierea cât și drumul/cazarea. Plus că mi-e nu-știu-cum să las soția singură cu Ada un weekend, deși ea îmi spune într-una că e OK și că s-ar descurca. Vor mai fi ocazii în anii următori.

Într-un fel îmi pare rău, pentru că aș fi învățat o mulțime de chestii de acolo. Plus că voiam neapărat să îi fac lui Mr. Py o poză cu Guido (da, l-aș fi luat pe Mr. Py cu mine să-mi țină de urât). Dar asta e, las pe altădată.

Mr. Py, în caz că nu știți cine este:

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

