Skip to content

Biroul

24 January 2012

După o perioadă în care acasă am folosit doar laptop-uri, am decis acum vreo doi ani să îmi cumpăr totuși și un desktop. Parcă totuși altfel lucrezi la un calculator puternic, cu două monitoare. Am zis că trebuie să îmi cumpăr și un birou, ca să am pe ce ține cele două monitoare, plus tastatură, mouse, The Internet for Dummies (glumesc) etc.

Așa că mi-am luat un birou (Ikea, desigur), mi-am luat un calculator și, în timp, am observat o proprietate ciudată a biroului: se pare că atrage toate gunoaiele din casă. Nu știu exact dacă de vină e locul unde l-am pus sau altceva, dar, în decurs de câteva zile, fiecare centimetru pătrat e plin de hârtii, hârtiuțe, gunoaie și fel de fel de alte chestii care nu își au locul acolo. Și atunci vine momentul în care trebuie să ”strâng” mizeria. Și mă apuc. Și găsesc facturi de acum două luni, chitanțe pentru cumpărături de la super market, monezi de un cent, căști care nu funcționează, machiaje… În jur de 70% din ce e acolo ajunge la gunoi. Restul e pus la loc în diferite părți ale casei.

Într-o săptămână biroul e din nou îngropat. Din diferite motive: iei ceva de pe jos ca să nu bage Ada în gură – pui pe birou că e la îndemână și ea nu ajunge; vrei să pui ceva pe masă dar e ocupată – iei ce e pe masă și muți pe birou, că e la îndemână; vii acasă cu un teanc de scrisori sau te miri ce alte hârtii – le pui be birou că e la îndemână; ai monezi care îți zornăie în buzunar – … Ați prins idea. Absolut tot ce nu are un loc în apartament ajunge pe birou.

Și după fiecare tură de aranjat și aruncat îmi promit că o să am grijă să nu mai ajungă în starea asta. Și după fiecare săptămână, după cum ziceam, haosul e la loc. Cred că am nevoie de un birou mai mare. Dacă dezordinea e oricum inevitabilă, măcar să trebuiască să fie strânsă mai rar🙂

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

