Skip to content

Antitalent

25 January 2012

Aseară am fost la bowling. Prima dată în viața mea când am jucat bowling. Cu ocazia asta am aflat că habar n-am să joc bowling și nu am absolut niciun talent ascuns în această direcție.

Am jucat ca o cizmă. De râsul lumii. Cam două treimi din lovituri le-am dat direct în șanțurile alea sau cum se numesc (nu mă pricep la terminologie), fără să ating nimic. Și cea mai frustrantă chestie nu asta a fost, că sunt începător și nimeni nu se naște învățat. Cea mai frustrantă chestie a fost că după 2 ore de jucat nu dădeam absolut deloc mai bine decât la început. Adică nu am reușit să prind nici un strop de tehnică. Unde mai pui că lângă noi erau unii meseriași care dădeau niște bile din alea de își schimbau direcția din mers. Asta în timp ce eu mă chinuiam să dau drept și nu reușeam. Umilitor.

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

