Skip to content

Servici periculos

26 January 2012

Uite că astăzi s-a făcut târziu de tot și nu am apucat să scriu pe blog. Din cauza serviciului. Am un servici extrem de nesănătos: în primul rând un coleg din echipă s-a mutat în altă echipă, așa că a trebuit să tragem un prânz de ”la revedere”. Am fost la un restaurant tailandez și am mâncat niște pad thai, care nu este cea mai dietetică mâncare. Acum noaptea am fost la sală să alerg jos prânzul. Și nu numai.

Știți (sau poate nu știți) cum diferite firme și diferite echipe au difierite chestii cu care să își distreze programatorii. Unii au mese de fussball sau de flipper. Unii mai moderni au un TV mare și o consolă de jocuri. Echipa noastră știți ce are? Un kegerator. Dacă vă e lene să dați click pe link, este, pe scurt, un dozator de bere. Și e nasol că mie îmi place berea. Și e chinuitor să reziști tentației cu un butoi de bere lângă tine. Mai ales în zile ca astăzi.

Astăzi am avut o ședință mare în care șeful șefului meu a făcut niște anunțuri. De obicei, când aveam ședințe din astea, trebuia să ne duceam toți într-o sală și, ca să fie încurajată prezența, se serveau gustări, sucuri și bere. De data asta nu am avut, nu știu exact motivul, așa că șeful ăsta care trebuia să facă anunțuri ne-a îndemnat explicit să trecem pe la dozator și să ne luăm porția de bere pentru ședință. Cum să nu-l asculți? Apoi, după ședință, toată lumea s-a mutat înapoi în camera în care ținem kegerator-ul. Și când toți colegii și toți șefii tăi sunt la un pahar de bere, nu e frumos să nu participi.

Asta ca să vedeți ce greu e la mine la locul de muncă și la ce sunt supus. Și astăzi a fost abia joi. Începând cam de astă vară, vinerea avem o mică tradiție – nu, nu casual Friday, la noi îi zice beer Friday. Ghiciți ce se întâmplă atunci.

BTW, angajăm😀

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

