Skip to content

Bogătași

27 January 2012

Astăzi am luat prânzul cu un fost coleg din AdCenter care a plecat de ceva vreme la Facebook. Și vorbeam noi chestii din astea de geeks – la ce ne place să lucrăm, cu ce ne place să lucrăm – când el îmi zice că se ocupă și cu interfețe. Eu îi spun că nu mă consider destul de talentat să pot face interfețe ca lumea, așa că mă simt mai bine lucrând la șurubăraia din spate, pe care utilizatorii nu o văd. Îmi zice că și el era așa, dar a avut norocul să lucreze cu un designer foarte bun. Designer care acum s-a pensionat. La 40 de ani. Cică tipul a lucrat vreo 5 ani la Apple, apoi a lucrat vreo 5 ani la Facebook, apoi a devenit milionar și nu a mai trebuit să lucreze. Pentru că acțiunile la Apple în 2001 erau în jur de 10 dolari, acum se învârt pe la 450.

Eu mai am 13 ani până la 40. Nu știu de ce, dar am o presimțire că nu mă voi pensiona atât de repede…

Și asta îmi aduce aminte de Mercer Island. Mercer Island este o insuliță între Bellevue și Seattle, populată cu bogătași. Pentru că dacă ajungi ca nenea din povestea de mai sus, să te retragi la 40 de ani, nu mai vrei să locuiești cu plebea în Seattle, Bellevue, Redmond sau Kirkland. Te muți într-o viloacă/palat pe Mercer Island. Am dat o tură cu mașina pe acolo de curiozitate. Mulți copaci, case din alea cu 2-3 etaja, departe de șosea, cu câte 3-4 mașini parcate în față… Sunt curios cum de nu se plictisesc oamenii ăia. Noi ne plictisim în Redmond, care e mult mai dens populat. Dacă ai suficienți bani, nu mai ai nevoie să vezi alți oameni?

From → true story

Leave a Comment

Leave a Reply

