Skip to content

The Amazing Flying Burrito

28 January 2012

Am explicat aici cum de am poreclit-o pe Ada ”burrito”. Avem două weekenduri cu evenimente: mâine zburăm în Los Angeles să ne reînoim pașapoartele; peste o săptămână, Ada împlinește un anișor.

Și am stat să mă gândesc că eu, în primul an de viață, nu cred că am ieșit din Hunedoara. Din România am ieșit prima dată când eram deja adolescent (nu mai țin minte exact anul), până în Ungaria. Iar în avion m-am urcat prima dată înainte de internship-ul din 2007, când am zburat la interviu în Varșovia – deci la 22 de ani dacă am calculat corect.

Ada, în schimb, și-a petrecut primul ei anișor de viață în State dar a vizitat și Canada și România. A văzut Seattle, Timișoara, Hunedoara, Vancouver și se pare că va vedea și Los Angeles. Unde mai pui că mâine va fi al șaptelea avion în care s-a urcat – 3 dus spre România, 3 întors. Cred că a făcut mai mulți kilometri în primul ei an decât mine în primii 20.

 

From → baby girl

Leave a Comment

Leave a Reply

