Skip to content

Los Angeles pe scurt

1 February 2012

Am revenit acasă. De fapt am revenit ieri dar – exact cum m-am așteptat – excursia în Los Angeles a fost obositoare pentru că Ada nu ne-a lăsat să dormim cum trebuie, așa că ieri am zăcut toată ziua.

Los Angeles a fost frumos. Soare și cald. Acolo se pare că vremea în ianuarie e ca vremea aici în iunie/iulie. Am realizat o chestie importantă: motivul pentru care mă tot gândesc cu dor la Canada nu e neapărat că Vancouver este un oraș atât de frumos cât faptul că Seattle e nașpa! Măcar am luat o porție bună de vitamina D.

Am plecat duminică dis-de-dimineață și ne-am întors ieri pe la amiază. Acolo am închiriat o mașină ca să ne putem plimba în voie. Am fost prin Hollywood – am făcut poza obligatorie cu semnul, trebuie să o iau de pe aparatul foto; am condus prin Beverly Hills – cu cât urci mai sus pe deal, cu atât casele sunt mai mari și mai luxoase; am trecut pe unde își fac vedetele cumpărăturile – restaurant cu limuzine și Lamborghini-uri parcate în față… Adevărul e însă că doar o mică parte din oraș o duce atât de bine. Majoritatea orașului sunt case micuțe și modeste.

Am oprit la Venice Beach, unde ne-am plimbat puțin pe faleză. Ne-am și băgat picioarele în Pacific. O mulțime de oameni cu o mulțime de ocupații – unii se plimbau, unii alergau, unii jucau baschet, unii vindeau diferite chestii. Sunt curios cum arată plaja în plin sezon.

Ada a început să umble serios – prin hotelul unde am stat și prin curtea hotelului. Ne-am fugărit cu ea peste tot.

Per total a fost o experiență plăcută, mai puțin nedormitul. Am să revin cu amănunte și poze.

From → sightseeing

Leave a Comment

Leave a Reply

