Skip to content

Avantaje

2 February 2012

Am avut o grămadă de avantaje de când zburăm cu Ada. Mergând spre România și înapoi, am avut parte de priority boarding la aproape fiecare zbor. Normal în avion se urcă întâi călătorii la clasa 1 sau business class sau cum îi zice, apoi restul lumii. Dar înainte de clasa 1, se urcă handicapații – persoanele în scaune cu rotile – și, se pare, copiii mici. Așa că am avut avantajul de a nu sta la cozi.

O altă chestie bună a fost că am scăpat de aparatele de iradiat a TSA-ului. Pentru că nu vor să ne iradieze maimuțica (nu știu exact de ce e OK să iradiezi restul lumii, dar în fine). Așa că de fiecare dată când am trecut prin punctul de control în State – zburând Seattle – Paris, Seattle – L. A. și L. A. – Seattle, eu am trecut cu Ada în brațe prin detectorul de metale, soția repede după noi, în timp ce toți ceilalți pasageri sau, în orice caz, majoritatea, treceau prin scanner.

Dar cea mai mișto chestie a fost când am zburat spre Los Angeles. Avionul era destul de gol, mai mult de jumătate din locuri erau libere. De cum ne-am ocupat scaunele și ceilalți pasageri ne-au văzut cu copil mic, au început să se mute care-încotro pe alte locuri la distanță cât mai mare. S-au golit două rânduri în jurul nostru în toate direcțiile. Și degeaba, că Ada a fost iară cumințică, a dormit la mine în brațe majoritatea drumului. Dar e bine așa, că nu te îngrămădește nimeni din față când vrea să își lase scaunul pe spate, tu nu îngrămădești pe nimeni din spatele tău… Toată lumea câștigă.

Așa că da, zburatul cu copil mic (cuminte) are și niște avantaje.

From → baby girl

Leave a Comment

Leave a Reply

